Merhaba 21 haftalık hamileyim ve detaylı ultrasonda bebeğin sol elinde 4 parmak gördü doktor baş parmak ve serçe parmakta sorun yok ortada 2 bitişik parmak görünüyor dedi. Bu durumu yaşayan var mı acaba daha sonraki haftalarda bir gelişme oldu mu yada doğduktan sonra nasıl bir süreç işledi. Bilgisi olan yadan yaşayan lütfen yazabılır mi