gokcek07 39 dayım şafak 6 bakalım artık hayırlısı onca ay geçti de şu günler geçmek bilmiyor kızlar sizde durumlar ne ☺️
Ozgebyr gokcek07 39+6 hiç gelesi yok napıcaz bakalım çarşamba karar vereceğiz çünkü kanala girmedi açıklık yok 😔
MMmelikeucar6 gokcek07 aynı durumdayım şafak 6, 36. Haftaya kadar erken doğum riskiyle savaştık çok şükür bugünlere geldik ancak şimdi de doğumun başlamasını bekliyoruz artık ama ne gelen var ne giden 🤷♀️
gokcek07 Ozgebyr hayırlısı olsun bana 2 hafta önce doktor bebek çok aşağıda bugun yarın doğum olur dedi hala tık yok 😂
gokcek07 MMmelikeucar6 bana 2 hafta önce doktor bebek çok aşağıda bugun yarın doğum olur dedi hala tık yok 😂
gokcek07 MMmelikeucar6 ooo ben aylardır kumda yürüme, plates, squat, merdiven iç cık, hurma ye neler yapıyorum hikaye hepsi 😂