Kızlar eşim bir hafta önce hasta oldu iki gün grip gibi ateşi vardı baya sonra sonuç çıktı pozitif. O hasta olduğunda kaynanamla ben ilgilendik hep üstünü değiştrdik falan. Bizde hala belirti yok 14 günden sonra belirti verirmi? Eşim ağır atlatmadı grip gibi atlattı çok şükür. Kademeleri varmış galiba bu virüsün. Bulaşsa bizdede çıkardı dimi ya🤔