Sakın alma pişman olursun.. 2 sene önce ofis için siyah bi koltuk takımı aldık 1200 civarıydı,fotoğrafları mükemmeldi ama gelen şey oyuncak koltuk gibiydi kumaşı kalitesiz hemen yırtılan kasifüesi dökülen,malzemesi en adi malzeme . Yani kısacası ucuz etin yahnisi yenmez,paranı çöpe atma derim..