Arkadaşlar anlamadığım bir konu var pazar günü kanamam oldu kendi doktorum yoktu devlete gittim iğne ve ilaç yazıldı bebeğe bakıldı kalp atıyordu normaldi ama tehlike var denildi bu gün kendi doktoruma gittim o da tehlike var ilacını kullan dinlen dedi şimdi merak ettiğim şey şu bu Ne zamana kadar sürer neden kimse kesin bişey demiyor sizce düşer mi bu şekilde olup sonuç ne oldu yardımcı olabilecekler var mı rica etsem 🙁