Oznur1_23 Rabbim gerçekten evine, yüreğine ferahlık versin sınavın cidden çok zor bu tarz cehalete çok karşıyım ya sen kaynanan ya da bi başkası için mi anne oluyorsun bence asla kimsenin adını koyma kocanı al karşına güzellikle kavga etmeden anlat o cocuk ikinizin sizin istediğiniz ismi koymanız en doğal hakkınız, kaynana da Rabbim hidayet versin bacım valla okurken bile üzüldüm. Ama şunu da unutma bu hayatta hıc bırsey senden ve bebeğinden değerli olamaz. Kendini de yavrunu da üzme.