Rumeysagnc Daha çok yeni hamileyim ama mide yanmam ekşimem başladı tiksiniyorum artık birşey yiyemiyrum su bile içemiyorum daha çok ekşir diye ne yapmalıyım neden oluyor acaba bilgisi olan var mi?
tbmn Rumeysagnc Tüketebilirseniz soğuk sütü yudumlayarak için bir de elma ve yoğurt çok iyi geliyor bende faydası oluyor
Feyzaaa1 Rumeysagnc ben caviscon kullanıyorum doktora danışarak kullanabilirsin canım. Dha yolun başındasın neler olacak neler. Ama geçiyor merak etme Rabbim yardımcın olsun 🙏
Rumeysagnc Feyzaaa1 Teşekkürler ilk hamileliğim değil ama sanki ilk gibi ilkinde yaşamadığım herşeyi yaşıyorum hayırlısı olsun artık