Aslında benim hikayenin baya uzun ben 5 gün hastanede yattım günde kaç tane serum, kaçtane iğne, kaçtane ilaç içtiğimin haddi hesabı olmadı. Erken doğum riskim vardı 2 ay ayağa kalkamadım açılmam olmuştu. Ben kilo veriyordum bebekte çok az kilo alıyordu. O serumlardan sonra bebeğim kilo almaya başladı. Ben kilo almaya başladım. Bildiğin yemek görünce ben mideme ağrılar giriyordu. Çok soğumuştum yemek yemeden bir de üstüne bulantı falan ilk 4 ay bulantı, kusma hepsi oldu. Sonra mide yanmaları ağrıları bel ağrısı derken şu an son haftalardayım ve benim midem halen bulanıyor bende her yemekten sonra. O yüzden hamileliği hiç sevmedim ben ama sonunda oğluma kavuşacağım için çok mutluyum. Çok az kaldı 🙏🙏🙏🙏