Dilek3206 Cancana_ ben 38 yasındayım 26 +5 haftalık oldum yas riskinden baska bı sıkıntı cıkmadı bebeyımın durumu da cok şükür ıyı banada dedıler bebeyın karnından du alalım ama yuzde 60 70 dusuk rıskı var dıye kabul etmedım sende bunu goz önüne alarak kabul etme
Thisbe Merhaba arkadaşlar 35 yaşındayım ikili testte yaş riski 1/435 çıktı dr Amniyosentez yaptır istersen dedi. Kafam karıştı diğer değerler normal ense ve burun kemiği… Sizler ne yapmıştınız
Sevinc24 Thisbe sadece yaş riskimi kombine risk mi sadeceyse herkesin öyle çıkıyor 30 yaşlarda yüksek çıkıyor
Sevinc24 Thisbe o herkeste öyle çıkmıyor mu benim de 460 çıkmış 34 yaşındayım sadece yaş riski karşısında bu yazıyor down sendrom Riski 10 binlerde sizin de öyle değil mi