33+6haftalik hamileyim gebelik sekeri çıkmıştı 24 haftadan beri diyet uyguluyorum ama şu siralar bozdum diyeti cikolata kurabiye biskwi falan yiyorum🙄
Ya çikolatadan bi iki ısırık bskiwiden 3 4 tane 3 4 aksamdır kendime her aksam mısır patlatiyorum.
Mısır yedikden 1 sonra ölçtüm sekeri düşük çıkmıştı oyuzden yiyorum agzim boş kalsin istemiyorum varmi ben gbi olaaan