Kibarbaby Cnnhls benimde çok oluyor doktorum normal dedi magnezyum verdi magnezyum kullanmıyorsan günde bir tane sade soda iç
meryemsahin4646 Cnnhls Bence hemen kendinizi korkutmayin strese sokmayın sizin yaramazlar bir yere toplanıp büzüşüp kalıyodur ondan sertleşme hissediyosun öyle olduğunda ya sol tarafına yat yada yavaş yavaş yürü bebek hareket etsin o zaman geçer ben 37+1 haftalık hamileyim ileriki zamanlarda daha cok sertleşecek karnin çünkü bebek iyice büyümüş oluyo yeri daralmış oluyo ileri haftalarda biraz daha fazla rahatsız edici oluyo o sertlik yani korkma 🙂
ayse6161 Bunun bi cok nedeni olabilir .Ya çok yorulunca ,bebek büyürken ,yalancı dogum kasılmaları vs net bi cevabı doktorundan ögrenebilirsin genelde bebek büyümesi ve yalancı doğum kasılmalarindan dolayi diye biliyorum☺
Ayselcnt benimde oluyor arada doktor normal dedi.. Sanırım ultrasonda hwrşeyimiz normal olduğu için doktorum herşeye normal diyor..
Hayal123 Duamm ne zamandır var canım bu sertleşmelerin ve toplanmaların..doktoruna danıştin mı..benimde var malesef korkuyorum🙄
ozgeilhan BEn de 29. Haftamdayım nerdeyse 23den beri falan benim de oluyor. Doktoruma sordum günde 5 kere falan normal, ağrın kanaman olmadığı sürece dedi. Yat dinlen öyle olduğu zaman diyor ama öyle yapınca bile geçmiyor benim çok uzun sürüyor. Hiç de normal gelmiyo ama doktor bişey yok diyo anlamadım gitti.
Temmuzz ozgeilhan aynı durumdayım 30. Haftama gireceğim özellikle akşamları karnım taş gibi oluyor nerdeyse 24. Haftadan beri bu böyle resmen erken doğum fobisi oluştu bu yüzden bende. Doktorum normal diyo hala😒