Narin9 yeni sistem kazanlıların ısınma süresi 2 dk eski kazanlılar 10 dk da ısınıyordu yeni sistemlerde ütü esnasında kazanın suyu biterse ütüyü kapatmadan su ekleyebiliyorsunuz eski sistemde ütüyü kapatıp bi 10 dk en az soğumasını beklemek gerekiyordu çok zaman kaybı oluyordu birde Kazanlı ütüler yüksek basınçla buhar çıkışı yaptığı için kırışıklıkları çok kolay açıyor normal ütülerde sadece buhar çıkar basınç uygulamaz birde normal ütüde su direk ütünün içine konulduğu için buharlaşma ve kireçlenme direk ütü içinde olduğundan zamanla buhar performansı düşer Kazanlı ütülerde ( yeni sistem olanlarda ) su hazneye konulur ütü oradan suyu kazana çeker buharlaşma kazanda yapılır sudaki kireç ütünün kireç bölümünde birikir ve ütüye kablo vasıtasıyla saf buhar gider dolayısıyla ütü içerisinde kireç oluşmadığı için buhar performansı düşmez ve kireçsen kaynaklı arızalar olmaz bu sebeple kendim Kazanlı kullanıyorum ve öneriyorum