Yldzhank 34 haftalık gebeyim ve maalesef son 3 aydır mantar sıkıntısı yasıyorum. Doktorum ıkı kere fitil tedavisi uyguladı ama hiç bir ilerleme göremiyoruz . Doguma kadar gecmesi gerekiyormuş. Böyle bir sıkıntı yaşayan ve çözüme ulaşan var mı ?