SMergen Kızlar merhaba 38 +1 deyiz doktorum 33. Haftadan beri nstye sokuyor beni ama sancılarım ortalama 10 11 falan bu haftalarda olup ya da daha önce bu şekilde bi şey yaşayan var mı? Normal mi bu kadar düşük çıkması
gokcek07 SMergen 39 dayım normal yani sancı yoksa yoktur demek ki zamanı değil bana 2 hafta önce bebek kanalda bugun yarın doğum olur dedi hala tık yok 😂
hulya52 SMergen doğum edeceğim gün bile nst ye girdigimde sancim çıkmamıştı ama doğum yaptım suni sancı ile
Zbtuna SMergen 40 haftam doldu ama benimde çıkmıyor. Sancı çıkması doğumun başladığını gösteriyor zaten, tatlı birşeyler yiyip bebeği hareketlendirmeye çalış ama her gittiğinde