Kayinpederim korona pozitifmis ve aynı evdeyiz. Aslında 2 gün nezle gibi oldu gecti bugün biseyi yok.Saglik bakanligindan aradılar evdekiler 2 hafta karantinada kalacak denildi. Ben şuan 37. Haftadayim yarın falan kontrolüm vardı, özel hastaneye gidiyordum ne yapacağım şimdi. Nasıl yapicam kontrollere nasıl gidicem bilen birileri var mı.