SevgiUDAydn Annişler kız bebekleri kaçıncı haftada kucağınıza aldınız ben bugün tam 35 haftalık oldum
Lamelif SevgiUDAydn erken gelir derler kız bebekler ama kuzenimin ilk çocuğunu erkek 38. Hafta doğdu şimdiki bebek kız 40 hafta oldu doğmuyor🤣
Minikfasulye ozdenarda seker hastasym sekerden cok etkilenmis o yuzden hep dustu sekeri o yuzden kaldi kuvezde 12 gun 2 gun cigeri icin 10 gunde sekeri icin yatti
Nurerdgn Lamelif canim benim arkadasim iki tane kiz cocuk dogum yapti ilk bebegini 40. Haftada 2. Bebegini 41+4 de kucagina aldi inan hic belli olmuyo erkek bebekler gec gelir derler erken dogum yapan cok kisi biliyorum safsata bence
SevgiUDAydn Benim oğlum 40+2 ama şimdi kız 35 haftalığım çok sabırsızım yaaa hemen gelsin istiyorum ama bi yandan da zamanını beklesin istiyorum anlamadım gitti
DamlaNazBay SevgiUDAydn 38+6 ne doğumu sancısı yalancı sancı bile yok doktora kalsa 25 i doğum ama hiç doğası yok gibi benim kızın
gulanne SevgiUDAydn 40 hafta bitti bekliyoruz. Erken gelir falan dediler hikaye. Spor yapıyorum yürüyüş yapıyorum hiçbir işimde kısıtlamam yok yinede gelmedi.