Kalayciseymaa Sevgili ponçik anneler nasıl gidiyor hamilelik hazırlıklar ne alemde doğumdan sonra misafir kabul edicek misiniz bebişler kaç haftalık oldu kaç kg oldu 🌺
Aden23 Kalayciseymaa 10 aralık gözüküyor ama 39. Haftada sezeryan olacağım için aralık başı galiba. Şuan 33+5 im ve zaman gerçekten geçmiyor ben çok daraldım belim tutuldu , yatamıyorum kalkamıyorum tekmelerden uyuyamıyorum çok sancılı geçiyor kısacası. Doğumdan sonra değil hamileliğimin başından beri misafir yada herhangi biriyle temasta bulunmuyorum. Misafir çağıran delirmiştir net.
Zeyyno_ Kalayciseymaa Kimsenn gelmesini istemiyorum açıkçası ama gelirler kesin😒😒 hazırlıklar bitti sadece doğum çantasını hazırlıcaz Miniğimiz en son 32.haftada 2kg dı şimdi 33haftalığız 😍🤲🤲🧿🥰
Shnaks Kalayciseymaa benimde 20 Aralık görünüyor uygulamada 32+2 yim kıyafetleri falan alındı kızımın yıkadım ütüledim ama gözüme çok az geliyor tekrarlasan alışveriş yapacağım 🙈
Knme @Kalayciseymaa 20 Aralık doğum 31 olduk şu an geçen hafta kontrolde 2 kiloydu canım pandemi süreci olduğu için misafir kabul etmeyi düşünmüyorum Gebeliğim boyuncada kabul etmedim de kimseye gitmedim de sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 🤲🏻🤲🏻
Salser1985 Knme tam 31 haftamısınız bende yarın 32 hafta olucam doğum tarihi mi tahmin etmeye çalışıyorum
Kalayciseymaa Knme aaa hemen hemen aynıyız🤗 benimde o tarihler de inşallah doğum kuzum 🙂 bende misafir istemiyorum ama gelene nasıl gelme denir bilmiyorum 🤦♀️
tubaa34 2 gün sonra 32. haftamıza gireceğiz inşallah, çoğu eşyası vesaire hazır gibi şuan 😌 bugün kontrolümüz vardı 1 kilo 600 gramdı. Boyu 41-42 cm denildi yaklaşık. Rabbim hepimizin yavrularını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻👼🏼
Kalayciseymaa tubaa34 tubaa34 amin canım benim inşallah bizde 31 olcaz yarın 1800 kilodayız bakalım hepimiz de sağlıkla alalım inşallah
Fatma3447 Bende 31 + 2 tim dün gittim doktora kilosu iki kiloya yakın dedi ve 29 + 5 gibi duruyor dedi kilosuna göre yoksa iki hafta geriden geliyor yaşlı başlı doktor birşey anlamıyordu zaten ben biliyordum bir işe yaramadığını
Knme @Salser1985 12 den sonra tam 31 canım sezeryan olacağım için 20 Aralık dedi doğuma doktorum 38+5 oluyor 20 aralığa
Knme @Duygu4444 kasıklarda sıklaşmaya başladı ama hemoroid oldum 4 gündür mahvetti beni yaaa oturamıyorum yürüyemiyorum ilk gebeliğimde doğumdan sonra olmuştu şimdi çok erken başladı rabbim kimseye vermesin çok fena 😭
Kalayciseymaa Aden23 benimde başımdan beri sancılı geçiyor gebeliğimin başlarında sürekli şiddetli kasık ağrısı oluyordu şimdide 31 hafta oldum ağırlaştım haliyle bel sırt ağrısı oluyor bir an önce zaman geçsin ve doğsun diye bekliyorum
sinber Aden23 günlerimiz aynı ben de 33-5 im çok şükür. Sezaryen olacağı için doktorum bi aksilik olmazsa 39 alırız diyor da ben o kdr bekleyeceğimizi düşünmüyorum
Kalayciseymaa Zeyyno_ maşallah canım kilosu da iyi sağlıkla gelsin inşallah 🙂 bende misafir kabul etmek istemiyorum ama nasıl bir önlem almam lazım bilmiyorum
Merve2016 Benimde doğum 25 Aralık İnsAllah şuan 31+2 doktora en son 26 haftalıkken gittim 851 gramdı şimdi ne kadar oldu hiç bilmiyorum. Bende çok nefes darlığı var birde ayakta biraz durunca kalçadan assag kramp giriyor hiç yürüyemiyorum sizde böyle bir sorun varmı
Fatma3447 Merve2016 bende bugün 31+ 2 15 Aralık felan dediler ama benimki riskli olduğu için suni sancı ile olucak
Duygu4444 Shnaks bence almayın yeterlidir☺️ tecrübeliler en fazla 2 kere giyiyor diyor zaten kışa denk geldiği için battaniyeye sarılı dururlar 🥰
Kalayciseymaa Shnaks ay bende aldım bişeyler ama aynen bana da az görünüyor ama az giyiyor birden büyüyor çok küçük alma diyorlar ne yapsam kararsızım