Selam kızlar isim için kararsız bir anne adayı daha karşısınızda size sevdiğim isimleri yazsam fikirlerinizi söyler misiniz ?
Alya Dua
Elisa ( Fransızca okunuşa da uygun )
Almila
Liya ( Fransa’da da kullanılıyor)
Liya Mira
Sizce en güzeli hangisi ? Şimdiden teşekkürler 💕