Kuzucumm evet sabah gidip sıra alabiliyorsun. Randevuları çok dolu oluyor çok tutulan bi doktor. Bide sürekli randevu almak için ara bazen randevular erteleniyor gidemeyen oluyor bosalan yer olunca oluşturursun randevunu. Rica ederim cnm bu arada. Ben 24 haftalık gebeyim. En başından beri ona gittim hep . Çocuğun 13-14 haftalıkken cinsiyetini bildi düşün. Ve doğru bildi adam. Cinsiyeti devlet hastanelerinde söylemiyorlar ama o doktor söylüyor