Ktugba Merhaba bayanlar 20 haftalık hamileyim dört beş gün önceye kadar hafif hareketler hissediyordum ama bu bi kacgundur bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum net olarak sadece yandan damar atar gibi oluyor sizce normal mi bu haftalarda tam hissetmemek
Pnr_cgt Ktugba bende 20 haftalığım ve iki üç gündür bendede bı hareket bişey yok hissettiklerinde hareketmiydi onuda bilmiyorum sanırım bir iki haftaya daha iyi hissedilir anne deri yapısıyla alakalı fln diye bı çok yazı okudum yinede endişe ediyorum 🤔🤔🤔
Ces90 Ktugba çok normal bazıları 22 haftada hisseder 24 haftada hisseden de varmış benimde 21 den sonra net düzenli olmaya başladı ondan önce ilk 19 da hissetmiştim durmuştu 20 de öyle oldu ama şimdi 22 şükür hergün hisseder oldum ama yinede ileri düzeyde değil
gamzelim2234 @Ktugba o haftalarda düzenli hareketler pek olmuyor ama 4-5 gün uzun bir süre biraz daha gözlemle hareket yoksa ne olur ne olmaz bir muayene ol derim
ssnnmmm Bizde 21+2 olduk geçen hafta çok net hissediyordum ama 4gündür falan en ufak bir hareket yok Perşembe randevum var ama o zamana kadar dayanamıycam yarın ilk iş sağlık ocağında kalbini dinlemeye gidicem
Armessemra 22 de ve 22 den sonra rahat hissedersin zaten o her zmam hareket etmez ki uyuyo ki büyüsün😊