Merhaba.38+5 haftalık hamileyim.Tüp bebek gebesiyim.İlk günden itibaren Oksapar 4000 iğne kullanıyorum.Düşük oranda pıhtılaşma var ama dr.daha çok tedbir amaçlı kullandırıyor,tüp bebek gebesi olduğum için.
Ben nasipse normal doğum olsun istiyorum.Şu an çok şükür herşey yolunda.Dr daha çok sezaryen istiyor.Bu durumda normal doğum sıkıntı öı olur neden sıcak bakmıyor anlamıyorum ama 40.haftaya kadar bekleyeceğiz normal doğum için.Ayrıca iğneyi 39.haftada keselim diyor.Durumu benim gibi olanlar var mı.Siz ne zaman kestiniz iğneyi ve normal doğum mu oldu yada düşünülüyor.Yazarsanız çok sevinirim.🙏😊