Zehros Merhaba hanımlar hayırlı akşamlar cevaplarsanız çok sevirim 31 haftalık hamileyim büğün camaşırım da ıslaklık vardı pek önemsemedim ama gene akıntı olmuş agrım sızım yok böyle bi durum yaşayan var mı tedirgin oluyorum
Esraaelisa1 Zehros beni akıntım hep var ama en son öyle oldu 2 hafta önce doktora mesaj attım hemen gel dedi alttan muayene ettiler 1 cm açılma olmuş mesela şuan 38+1 olduk
Sirinanne Zehros bende 32+2′yim hep oluyor canım ıslaklık. Genelde son aylarda olur demişti doktorum.
Esraaelisa1 Zehros yarın kontrole gideceksen bekle canım korkma doktor bana iç çamaşırın herşeyin batabilir falan dedi sabah söylersin muayene ederler zaten