Aysenursarikaya12 Seq1i kürtaj yapan doktorum 6 ay korun dedi diyer bi doktor 2 adet gör korunmayı bırak dedi ama ben kurtajdan bu yana hiç korunmadım korunmadigim halde 3 ay sonra oldu 24 temmuz kürtaj oldum daha bugün hamile olduğumu öğrendim cok şükür canim
Eeezgi Doktorunuz söylüyo onu bana doktorum kürtajdan sonra 1 kere regli olunca deneyebilirsin dedi ertesi ay da hamile kaldım. Her bünye farklı, bir de ne kadarlık olduğu vs önemli.
Hacr27 Canm ben de kurtaj olmuştum benim doktorum hiç korunma demişti. Biz hiç korunma dik dört ay sonra oldu şu an 8. Ayimizdayiz çok şükür 🙏
ssnnmmm Benim doktorum 3 adet dönemi bekle rahim kendini toplasın dedi 3 ay sonra korunmayı bıraktık hemen hamile kaldım
ssnnmmm Seq1i ilk adetimi 40gün sonra oldum sonra 30günde oldum o yüzden 3adet dönemi ve 3ay aynı şeye denk geliyor
blueberyy00 Seq1i bir ay daha adet görüp bırakıyorsun korunmayi canım ben öyle biliyorum yani doktorum öyle dedi