Leylaminannesi mesajını yemi gördüm o yüzden geç cevap vermiş oldum kusuruma bakma 😊 içine şüphe düşsün istemezdim ama doktor bütün testleri yaptırmış bu yüzden için rahat olsun. Bizde ense kalınlığı 1.3 çıkmıştı 12. Haftamda kan verdik bi sorun da olmamıştı bagırsak parlaklığını da 20.haftada söyledi bende biraz fazla araştırdım hemşire arkadaşlarım ile filan da görüştüm hepsi bu şekilde söyledi burun kemiği yoksa yada ensesi kalınsa hadi diyelim ikisi de normal olsa bile bagırsak parlaklıgı yanında kalp de sıkıntı varsa o bile yeterli dediler ama şükür ki hiç biri çıkmadı. Bende ister istemez etkilendim ama şükür ki 26.haftamda yok dedi doktor hak veriyorum size insan endişe ediyor ama testleri yaptırmışsınız sonucda doktor bi problem görse kesinlikle söylerdi