25 ekim sabahı suyum gelmeye başladı avuç içimden fazla şekilde geliyor kesinlikle tutamıyorsunuz ılık ılık geliyor ama tabi ki ben anlamadım vajinal mantara bağlı akıntıdır dedim 🤦🏼♀️ Üstüne üstlük 24 ekimde de istanbulda yaşayanlar bilir Nakkaştepeye gittik baya alt üst ettik baya yürüdüm 25 ekimde de misafir çağırmıştım börek sardım sarma sardım baya kendime eziyet asla oturmadım misafirler gitti bulaşıkları yıkadım hafif hafif sancılanmaya başladım ondan sonra da eşimle Zeynep Kamil kadın doğum aciline gittik direk yatışım yapıldı suyum geliyor açılmam 4 5 cm nstde sancı yok doğumhaneye çıktım odalar o kadar soğuk ki it gibi titredim suni sancı vermeye başladılar nstdeye de bağlıyorlar yatarak sancı çekmek kadar kötü bişey yok açılmam kesinlikle artmıyor doktorlar o biçim ilgisiz burunları havada sabah 10 a kadar sancı çektim açılmam asla ilerlemedi buna rağmen hala bişi yapmıyorlar yalvarıyorum sezeryana alın diye ger bir doktora burda öyle yok diyorlar tabi asla umursamıyolar ondan sonra tepem attı telefon zaten yasak gittim ebelere imza atıp çıkmak istediğimi söyledim tabi bu süreçte biraz zor geçti ordan apar topar çıktım ümraniye de afiyete geldim hemen sezaryene aldılar bebeğimin kordonu boynuna 2 tur sıkı bi şekilde dolanmış Zeynep Kamilde doğum yapmayı düşünen varsa düşünmesin kuşum şuan yanımda çok şükür gayet sağlıklı sormak istediklerinizi cevplarım