Merhaba tüm güzel anneler ve Anne adayları!
ben de 19haftalık hamileyim. İşim nedeniyle Muğla’dayım , ama evim Antalya’da. Nasipse doğum Antalya’da olacak! Bildiğiniz , en önemlisi çok memnun kaldığınız Kadın doğum Doktoru önerir misiniz? Nasip olursa normal doğum çok istiyorum. Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum!
Şimdiden çok teşekkür ederim!