gizemkapl Selam. Bebegin kiyafetleri icin sivi deterjan mi kullaniyosunuz yoksa toz deterjn ve yumusatici mi hangisi daha iyi ? Birde sivi deterjan kullaninca yumusaticiya gerek kalmiyormuş Oyle mi ??
MiniKaya gizemkapl yumuşatıcı önerilmiyor canım granüllerde yıkamadan sonra durulama yapman gerek birde makinayı bozuyormuş ben green clean sıvı deterjan aldım içeriği temiz olduğu için 🌸
Dilanilngi gizemkapl yumuşatıcı kullanmak çok doğru değil,toz deterjandansan sıvı tercih ettim siveno aldım bi kaç marka alternatifi daha var
gizemkapl gokcek07 bende granul ve ymusatici aldm da ne blim sivi deterjan alnca yumusaticiya gerek kalmiyor diolar oyle mi alsam artk bilemedm
gizemkapl Mom092 roxy dalan aldm yanina uni baby yumusatici aldm canm ama bazilari da diyorki sdece sivi deterjan kullan
Mom092 gizemkapl peki kalıntılar biraktimi durulama gerektirdimi sonradan😊 sivi alınca yumusatici almayin diyolar ama bilmiyorum deterjan konusunda kararsızım e bebegin baby me denemeyi dusunuyorum aslinda 🤷🏼♀️
icegul Mom092 ben baby me Sıvı deterjan yumuşatıcı ve leke çıkarıcısını aldım. Henüz kullanmadım ama üzerinde bitkisel içerik olduğu yazılı. O yüzden tercih ettim
fatosd84 gizemkapl ben e bebekten baby me sıvı deterjan aldım yumuşatıcı kullanmıyorum hatta yıkamaya başladım memnun kaldım bebek gibi hafif bi kokusu var ağır değil👍🏻
pptya01 Mom092 yoo ben de bırakmadı yeterince koymak çok soğuk yıkamamak lazım. Beyaz sabunla dost olunuyor zaten kaka lekesi yüzünden