Bernaaa33 Gebeliğin 2. Ayına girdim. Henüz bebeğin kalp atışını duyamadık ama kaşık ve karın ağrım oluyor baya bir hayli. Gaz sancısı mı çözmüş değilim ama ne yapmam lazım rahatlaması İçin. Bu tabi midemi de bulandırmaya başladı iyice
Nsbdrkl Bernaaa33 canm bende 2. ayima girdim ara ara bende de oluyor doktor tamamen rahime yerlestigi için bebek olabilir dedi korkma dayanamayacak kadar olursa şiddetli şekilde o zaman doktora başvur ama normal kasık ağrısı olursa sorun olmaz
busraakeskin Bernaaa33 benim doktorum sen sıkıntılıysan bil ki bebeğin iyi sıkıntın geçerse kork dedi. Hiçbir sorun olmaz inşallah.
Fatos007 Bernaaa33 Bence kendine sorun etme benim doktorum gebeliğin her belirtisi (kasık agrısı mide bulantısı uyku hali koku hassasiyeti vb) gebeliğinin iyi gittiğinin işareti neden böyle oluyor demek yerine bebeğim sağlıklı diye sevinebilirsin demişti.
Bernaaa33 busraakeskin yaaa 😢 oy canım benim evet maşallah annesini rahat bırakmıyor sancılardan 😊minnağım için değer
sevdeselvi Peki hanımlar 5. Ve 6. Haftanızda lekelenme olmuş muydu? Ben 5. Haftadayım ara ara açık renk akıntım oluyor, tedirginim
Nsbdrkl sevdeselvi aynısı şu an bende var yaklaşık 1 buçuk. Haftadır ikinci ayı doldurmaya doğru gidiyorum hafif açık kahve akıntım var ama bebeğimde hiç bir sorun yok doktor progestan verdi sadece