Arkadaşlar bu hamilelikten sonra herşeyi çok takmaya başladım ya eşim yanımda otururken ondan şüphelenecek kadar takıyorum herşeyi yapmadığı şeyleri yaptın mi diye soruyorum çevremde bi arkadaşımın hamileyken eşinin ona yanlış yaptığını öğrendim daha öncesinde takmıyordum bu konuyu ama hamilelikten beri bende böyle bisey yaşarım diye takıntı yapıyorum ki çok şükür 3 yıllık evliyim eşimin hic bir yanlışını görmedim sizce normal mi bu?