6.haftam kusma yok mide bulantısı yok olurmu bilmiyorum sadece geceleri ateş basıyor kalp çarpıntısı uyuyamıyorum bukadar yaşayan varmı canlarım prozac kullanıyordum psikolojik olarak bıraktım hamilelikte herkesn kendi kendinin ilacıdır dedim ama kötü oluyorum gibi değişiğim varmı bukonuda tecrübesi olan arkadaşlar