Medicana Şebnem hanım ben geçen sene Candayken Şebnem hanım da doğum yaptım bu sene Medicanaya geçmiş ben kendisinden çok memnun kaldım ilgili güler yüzlü bir doktor sen de genel olarak sıkıntı yoksa bebekte iyiyse normal doğum zaten riskli durum varsa olmaz ben baştan beri normal istediğimi vurguladım oda zaten sen de ve bebekte birşey olmazsa olması gereken normal diyordu ve çyle oldu şükürler olsun tavsiye ederim ama şuan hastane muayene ücreti 250 liraymış ama doğum ne kadar bilmiyorum gide4 bilgi alırsan sende paylaşır mısın