KbraAkyol canım kontrolden geldim şimdi hareketlerinin azalması ve tekmelerin hafiflemesini söyledim gün içinde çok ayakta kalıyosan ayaklarını üşütüyorsan yoruluyorsan olabilir dedi bende akşama kadar yatan bi insan değilim ondan olabilir bebeğim çok şükür gayet sağlıklıymış 3 saat boyunca hiç hareket hissetmemen normal değil kontrol et devamlı dedi sende o şekilde takip et canım ya da kontrolün ne zaman bilmiyorum ama yakın zamanda mutlaka görün doktoruna son haftalarımız çünkü artık dahada dikkatlı olmamız gerekiyor