Şeker yükleme testinden sonra malesef gebelik şekeri çıktı. Bir haftadır yasak olan yiyeceklere dikkat ediyorum ama açlık şekerim hep yüksek çıkıyor. Dikkat etmeme rağmen düşmüyor. Haftaya doktora gidince soracağım ama bu durumu yaşayanlar nasıl hallediyorsunuz?Neler yiyorsunuz?Bilgisi olan paylaşırsa çok teşekkür ederim.Allah hepimize evlatlarımızı sağlıkla doğurup büyütmeyi nasip etsin inşallah.😊