Rozalinda Kızlar, öğretmenım ve bi öğrencim pozitif çıkmıs. Öğrencim bi haftadır okula gelmiyordu ama hamile olduğum için içime bi korku girdi, eger bulasmıssa bebege bşy olur mu☹️
06uysal Rozalinda ben geçirdim. Şiddetli başağrısı eklem ağrısı ve koku alamama semtonlarım oldu. Sadece parol içebildim. Çok şükür ateş öksürük yapmadan atlattık. Bebeğe bulaşmıyor. Strese sokma kendini . Ben grip gibi atlattım. Umarım kimsenin başına gelmez ama gelirse de hafif atlatanlardan olmak dileğiyle
HAU 20+1 bende atlattım çok şükür dün bitti karantinamız bebeğe zararı olmadığını söylediler inşallahda olmaz bel ağrısı ve burun boğaz tıkanıklığı ile başlamıştı sonra o şikayetler geçti koku ve tat kaybı başladı onlarda geçti şükür 🙏 bol bol mandalin limon yoğurt sarımsak soğan tarhana çorbası turşu suyu kemik suyu bol su ılhamur içtim geçirdim şükürler olsun 🙏