Gd1992 Kızlar 120li slepy 2 numara aldım slepy bebek merhaba setide alsam mı sizce . 50 tl ıcınde 20 tane 1 numara 20 tane 2 numara ıslak mendil ve alt degıstrme varms sizce
bebegim_28 Gd1992 bende 120 li 1 numara aldım alerji yaparsa 2 numaraya geçmem başka marka alırım diye düşündüm ilk zamanlar 2 numara büyük gelirse sızdırabilir çişini bence 1 numara da alın mutlaka
MiniKaya Gd1992 bende bu setten aldım canım 1 numara küçük diyorlar o yüzden 2 numaradanda olması mantıklı geldi hem adeti az deneyeceğim pişik yapmazsa devam ederim diye düşündüm 😊
Mom092 Gd1992 ben aldim merhaba bebek setini ☺️ Bebek bakim ortusude cok iyi islak mendilde koku yok mukemmel bsey insallah bebegime yarar bezide cok begendim onunla devam ederim👍🏻 Civilde indirimdeydi 50 tl idi aldim 😂
YenidenAnneOlmak Gd1992 ben sleepy 84 lü 1 numara, 84 lü 2 numara, 68 li 3 numara aldım. Büyür de çabuk geçersek diye 😄
Gd1992 MiniKaya bn 2 numara aldm 120li hemde :) ama yenı dogdugunda 1 numara olr dıolr ından kafam karıstı alsam mı bılemedm
MiniKaya Gd1992 adeti az olandan al canım ozmn ben bu seti sırf hastane çantası için aldm pişik durumuna göre devam edeceğim
Mom092 Gd1992 bu bez konusunda kafam o kadar karisikki 😂 fazla alsak kilo alirmi hemem elimde mi patlar ay bilemedim ne yapmak lazm😂
Mom092 YenidenAnneOlmak ay keskee 2-3 almasaydin ya bebeginin cildine uymazsa 😣 fisini atma bari degisim imkanin olur en azından
YenidenAnneOlmak Mom092 zaten iki seçeneğim vardı sleepy veya prima alacaktım. Yerli üretim ve doğal malzeme olduğu için ve de kullanıp memnun olan çok anne olduğunu duyduğum için sleepy seçtim. İnşallah sıkıntı çıkmaz. 👍🏻
Bsraydin Hem 1 hem 2 no aldim …inanin bana arasındaki fark yok denecek kadar az…hafif boyu uzun gibi eni değişmiyor ya da milim farkla değişiktir…2 no alanlar uzulmesn elim kadar bez yani baya kucukmus…not 3. Bebeğim yani tecrubeliyim