imren91 3 akşamdır aşırı derecede baş ağrım var. Gebelik şekerim vardı ama kontrol altında, ölçüm de yapıyorum. Bu durumla karşılaşan var mi acaba?
Miranadar imren91 benim açlık 120lerde tokluk 150 160 arası benimde çok baş ağrım var gözlerimi acamiyorum
imren91 Miranadar Diyet yapıyor musunuz x Yüksek ya da düşük şeker baş ağrısı yaparmış. Acaba tekrar doktora gitsem mi bi tedavisi olur mu ki ya. Korkmaya başladım