Lütfen söyler misiniz su ve nişan gelmeden doğum başlar mı? Aşırı derecede bebek toplanıyor karnımda sertlesiyor ve alt bölgeme baskı yapıyor yürüyemiyorum o derece bir ağrı. İlk bebeğimde böyle değildi önce nişanım sonra suyum gelmişti ama bunda hiç bir şey yok şiddetli sancıdan başka. Sizce doğum mu bu?