iki2MelekAnesi00 Hanımlar 19+6 oluyorum yarın devlet Bakırköy Sadi Hastahanesinden Zar zor randevu buldum Bu tarihlerde çekmeyen sıkıntı yapan doktor varmıdır Böyle durumla karşılaşanlar
Aysbabe iki2MelekAnesi00 bugün gittim detaylıya 20+6 günlük şuan doktor çat çat herşeyi gördü inş sende sıkıntı cıkmaz canım sağlıklı olur inş
Mrymozr Aysbabe Bi sıkıntımı gördü? Bende hafta sonu oldum 19+4 ken sata gore 20+6 ydik. Bagirsak parlakligi oldugu soylendi banada kan verdim onun dışında sorunumuz yoktu cok sukur