Asafff06 anneminde öyle oldu canım kadının dişi kırılmış ağeı yapıyo 2 kere gitti devlete anlamadı dangolozlar neyin doktorlarıysa mahvettiler kadını. Neyse antibiyotik ağrı kesici verip durdular sonra en son gene geçen gün gitti tekrar ağrım var çekin artık şu dişi diye Allah razı olsun o doktordan nasıl müdahale etmediler dişinin yarısı kırılmış ondan ağrın var diye söylemiş. Baya köklü dişiymiş arka taraftan dişi şimdi çekildiği için ağrısı var o da zamanla geçecekmiş.