Anakucagi oto koltuğuysa bahsettiginiz herhangi biri bnce xok düşünmeye gerek yok…bikac magaza gezip kumaşına bakablrsnz belki. Ağırlıkları genelde ayni oluyor..onu da joie ve chicco kullandim ikisi de güzeldi. Simdi icine ekstradan kilif da yaptırılıyor zaten. Ben gerek görmemistim o zamanlar