HamzaMoms Bir kaç gündür koltuk altlarını eğilip süpürdüm sildim, hareketleri çook çok yukarıda hissediyorum acaba döndü mü diyorum 🙈 haftaya kontrolüm var ama merak ettim doğrusu ? Belirtiler neler?
minnie11 HamzaMoms kaç haftalıksiniz bilmiyorum ama ben başının aşağıda olduğunu hissediyorum dokununca
NeslihannK HamzaMoms benimkinin ayakları sol kasigimda o kadar şiddetli hissediyorum ki anlatamam doktorum da dedi ayakları assagida diye artık bi dönse rahatliycam yer silince falan donuyomuymus hemen başlığın ben silmeye 🤭😂
buseyusuf27 HamzaMoms 32 haftada benmde gogsumun altında hısedıyordum batma ama emın degıldım aslında gece kızım cok hareketlıydı acıttı baya uyku sersemı normal zannedıyordum sabahı doktora kontrol vardı kızım dönmüş 🤗 smdı 36 olduk
Chucky HamzaMoms dönünce direk anlıyorsunuz benim kızım makat gelişliydi 36. Haftada döndü ama nasıl dönüş kocama bu bebek kesin döndü dedim Dr gittik dönmüş 🙈 kaburgam yerindenn oynadı sanmıştım
HamzaMoms minnie11 32 haftalık olduk , bazen yukarıda hissediyorum tekmelerini ama sonra değiştiriyor gibi geliyor
Caglanuroney NeslihannK benimkinin de ayakları sol kasigimda öyle bı itiyo canımı acitiyo ki anlatamam 😂 aslında en son kontrol de doktorum doğum pozisyonunu almış dönmüş demişti ama tekrar dönmüş olabilir mi ilk gebeligim olduğu için pek bilmiyorum
HamzaMoms buseyusuf27 bazen göğsümde bazen sağ kaburgamda hissediyorum bende smdi hıckırık tuttu oglusumı özel bölgemde atıyor 😂 döndü heralde🎉🎉
HamzaMoms Chucky benim hep kaburgama vuruyor🤦🏻♀️ Yan duruyordu gecen haftalarda ama ara ara göğüs altında hissediyorm smdide hıckırık tuttu ozel bolgemde atıyor pıt pıt😂🙈
minnie11 HamzaMoms o ayaklar sabit durmuyor zaten. 39. Haftada ultrasonda gördüğümüzde başının yanına götürmüştü 😊 ama başının yeri degismiyor
ispynrc HamzaMoms ben öyle aşırı hissetmedim ama vajinada kemik ağrısı hissetmeye başladım bide karnım aşağı düştü gözle görülür şekilde. O ayki kontrolümde de doktor dönmüş dedi 😊
balyanakoglum HamzaMoms benim 28 haftada dönmüştü bir gün allahım hiç durmuyor dedim oturup ağlayacaktım dönmüş meğer
Duygu-Y 36.haftada döndü bebeğim Yarın 38hafta oluyoruz😊 döndüğünde genelde hareketlerini kaburga altında yada karnının sağında solunda hissediyorsun. Birde yürürken genelde aşağıda baskı ağrı hissediyorum ben
NeslihannK Caglanuroney 38. Haftaya kadar hep donuyolar sabit durmuyo sipalar🤭😂 bazen daha erken doğum pozisyonunu alıp kanala giriyolar onlarda fazla aceleci olan tayfa 😂 genelde 38.haftadan sonra yerleri daraldığı icin fazla hareket etme şansları olmuyo sabit kaliyolar pozisyonlarında valla su ayaklarını sol kasigimdan bi çekse başka bisey istemiycem 😂
Caglanuroney NeslihannK doğana kadar yandık yani 😂 aynı durumdayız valla bı doğsun ayaklarını yicem zaten geceleri uyutmuyo sıpa 😂😂
buseyusuf27 HamzaMoms 😁 olabılır dönmüştür ozman bzmkıde cok hıckırıyo bal kızım 😁 bnde oyle hısetmstm döndüğünü sırt üstü yattıgımda kızımda ellerı yuzunde kıcı havadaydı sankı namaz kılıyor gıbı pozısyondaydı sonra doktor dürtmüştü yan döndü 🤣