Sedoss0650 Atsyifn esila öykü koyacam bende allah izin verirse rabbini sabah akşam an anlamı çok güzel 🙏
Didi6 Sedoss0650 Aslında Esila sadece akşam demek. Kötü bir anlam değil ama çok da ahım şahım değil tabi. http://www.fetva.net/yazili-fetvalar/kizimiza-esila-ismini-takabilir-miyiz-anlami-nedir.html
Didi6 Atsyifn Elisa gayrimüslim bir isim https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/elisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1
Esilagms77 Benimde kızım 7 yaşında Esila ismi şimdi ikinci hamileliğim yine kızım olucak bende elisa mı koysam diye düşünüyorum bilemedim ☹️