Astunazmn dert ettiğin şeye bak, ben 29. haftamdayım şimdiden 13 kilo aldım ama görünürde de öyle pek bişi yok yani. Sıkıdır gayet vücudum. Önceden yaptığım sporlara bağlıyorum bunu. Ve biraz da genetik tabi. Ama ilk kez kilomu bu kadar sorun etmediğim bir dönemdeyim. Bebeğim sağlıklı olsun ben zaten her türlü veririm o kiloyu. Bence böyle düşünmelisin tatlım. Bebeğimiz bizden çok daha önemli. Zaten o emzirme döneminde öyle bir vericez ki. Ben eskisinden daha zayıf olacağımı düşünüyorum 😊