34.haftadan Merhaba guzel anneler 🙋♀️ bugun kontrolum vardi, ben normal dogum istiyorum ve doktor bana epidural dogum onerdi yoksa acilarin cok fazla olur dedi herhangi bir engel olmadikca sezeryan olmak kesinlikle istemiyorum.. Bu epidral dogum nasil oliyo ve nasil olsun sizce bilgisi olan yazabilir mi biri beni aydinlatsin kafam cok karisik 🙇♀️ simdiden hepinize tesekkurler 👏