İlk hamileliğimde oğlumun tek böbreğinde genişleme olduğu söylendi ve baya da büyüdü. Fakat doğumdan sonrasıda kalça usgsi ile böbreğinede bakıldı. Sıkıntı yoktu. Şimdi ikinciside erkek ve onada genişleme var dendi. Erkek bebeklerde oluyo içinizi ferah tutun sıkıntı olmuyor