Kızlar ilk gebeliğim ve biraz kilom var. ama hiçbir şekilde hareket hissetmiyorum. Yorumlarda herkes mısır patlamadı balık kayması pıtırdı gibi hissediyorum diyor. Ama bende hiçbirşey yok😔 Bebegime birşeymi oldu diye korkuyorum ve moralim çok bozuluyor. Bu durum panik anksiyetemi tetikliyor off😥