İyi akşamlar 26 yaşındayım ikinci gebeliğim. İlk gebeliğim çok sorunlu ve hep hasta gibi geçti bu sefer böyle olsun istemedim. Gelelim yardım istediğim konuya ben bundan bir yıl önce kulak çınlamasıyla doktora gittiğimde işitme tümörü olduğunu öğrendim iyi huylu bir tümörmüş tedavisi bir kerelik bir radyoterapiymiş ben tedaviyi erteledim acele etmek istemedim daha sonrada hamile olduğumu öğrendim. Şuan 15 haftalık ben kadın doğum doktoruma söylemedim bu durumu ben etkilemeciğini düşünüyorum ama eşim illaki söylemem gerektiğini düşünüyor. Çevresinde böyle birşey yaşayan duyan yada ne yapmamla ilgili bir fikri olan var mı. ( Bunu burda neden soruyosun diye yargılayıcı iğneliyici şeyler duymak için yazmadım buraya tiroitim insülin direncim ve fazla kilom olduğunu için devlet hastanesi riskli grupda sayılıyosun üniversite hastesinde doğum yapabilirsin diyince malum virüs var ve üniversite hastanesine uzaktayım diye özele gidiyorum özeldede endokrin takibindeyim söylenmeye çekinmemin sebebi burdanda başka yere gitmek zorunda olmakdan biraz çekiniyorum )