20172021 biranneikikedi biz de tam onu konuşuyorduk ama henüz cinsiyet belli değil ben erkek hissediyorum
Tugcem50 Bizde mert koyacaz insallah kısa ve net manalı yani hali hareketi davranısları huyu suyu mert olur insallah bende öyle antin kundin isimleri sevmiyorum cizgi flim karekteri mi seciyoruz cocuk isimi mi valla gecen gün duydum arvin diyor yok pikaçu
Nefesimolsun Biz uzun arayışlar sonrası Asil koyduk oğlumuzun adını.38+5 haftalığız.Sağlıkla gelmesini bekliyoruz şimdi 😊🧿
nagsal-48 Biz de 2 isim düşünüyoruz Ege kesin olacak ama yanına eşlik edecek ismi bulmadık bi türlü 😊