Merhaba arkadaslar ben özele gidiyorum kontrol için bebegim tam 29 haftalık dogumumu devlette yapıcam diye dün devlet hastanesine gittim ve bebegimin 31 haftalık oldugunu söylediler basına böyle bisey gelen varmı hangisi dogru benim hesapladıgıma göre bebegim 29 haftalık ama devlet oyle demedi aklım çok karıştı cünkü devlette dogum yapıcam 😥😰