Ebru_boglu Dilimde çürük sebebi ile kırık oluştu. Dişçiye gitmemde bir sorun olur mu acaba. 3.trimester döneminde dişçiye giden var mı?
Ferhaykoo Ebru_boglu tabiki gidebilirsin ama gitsen bile hicbir şey yapmazlar sen kendini riske atıp gitme bence zaten onlarda sorumluluk almazlar çünkü ağzını uyuşturması bile zararlı yani
Deletedmom95 Ebru_boglu disciden onay kağıdı alıp kadın doğum doktorun da izin verirse o kağıdı imzalatip dişçiye goturdugun takdirde dışını yaptirabilirsin
Hosgeldinbebek Ebru_boglu evet gidilir, işlem yapıyoruz son trimestrda ancak kadın dogumla konsulte ederek. Eğer devlete gidecekseniz şuan bir çok ilde yeniden mhrs ler kapatılıyor, özele gitmeniz gerekebilir
Hosgeldinbebek Ebru_boglu yalnız şunu da belirteyim basit işlemler yapılır, ufak dolgu vs. (Erken doğum riski oldugu için)Kadın dogum da onaylarsa tabi
Prensesimm77 Ebru_boglu benimde aynı dişim ara ara çok ağriyo geçen dişçiye gittim ama hamileyken hiç bişiy yapmadi doğumdan sonra gidicem kısmetse ama ağrı olunca çok zor oluyo arada parol içiyorum dayanamayıp
Glsah- Sizin süreçte bende gittim dişçiye ama birşey yapmıyorlar son üç ayda diş çekimi dolgu kanal vs yapılması erken doğumu tetikleyebileceğini söyledi doktorum be birşey yapmadılar
Glsah- Ebru_boglu mümkünse dayanmanı tavye ederim canım ama sen daha iyi bilirsin doktorunla iyice bi konuş
dthealthy Yani ben dişhekimiyim erken doğum riski nedeniyle onay kağıdı olsa bile bi işlem yapmıyorum en doğru zaman 3ila 6 ay arası yani 2.trimester çok acil değilse bekleyin doğumu